Robert Pattinson

Har hittat en tävling på finest.se där man kan vinna två biljetter till hans nya film! Kolla in HÄR! Jag och Kamilla bestämde idag att vi ska ha en twilight-kväll nästa vecka, så vi ska sitta i mjukiskläder/pjamas och äta en massa snask (Kamilla vill ha röd karamellfärg i sin dricka, så det ser ut som att hon dricker blod..) Zanna ska oxå vara med på den kvällen tänkte vi (Kamilla o Arne har ju större soffa o suround-ljud) och om det är någon mer som är sugen på att sitta o dregla en helkväll :)

 

Nu är jag iaf hemma hos mammsen, har ätit middag och nu sitter vi med varsin dator i knät och kollar samtidigt på antikrundan. Jag började på tredje twilight-boken igår, tänkte bara läsa lite, men jag hann plöja igenom nästan 100 sidor! Sjukt spännande! Ska nog lägga mig snart så jag får läsa lite till! Imorgon ska jag umgås med mormor efter min gruppintervju! Heis!


Kommentarer
Postat av: Millan

oohh. du har lagt upp en bild på min karl :) mmmm.. <3

2010-03-18 @ 21:31:16
URL: http://kamillaolsson.wordpress.com
Postat av: Maria Läck

Ursäkta mig men jag måste bara säga att han är ju så jävla ful!!! Jag måste vara den enda tjejen på hela planeten som tycker så. Men bara så ni vet, så får ni ha honom för er själva. :D

2010-03-20 @ 09:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback