Snötisdag!

Skit oxå, nu har det ju snöat IGEN!! Haha jag känner mig fortfarande lite nere över att jag inte har någon twilight-bok att läsa..Funderar på att köpa de tre första böckerna och läsa dom igen! Jag vill ut och resa oxå! Det spelar ingen roll vart, bara det är utanför stockholms län typ! Men den längtan kommer säkert att avta när jag väl har fått flytta. Imorgon är det exakt en vecka kvar! Jag ska packa mer i helgen! Och även mitt sista besök i den härliga tvättstugan här kommer att ske i helgen (om jag inte får jobba dvs). Nej nu kallar min gastrokoliska reflex! Hörs senare! Slutar tidigt i skolan idag :)

Fick förresten en idol-bild av ett fan häromdagen! Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback