Tjoho!

Kollade precis på skatteverkets hemsida och enligt den så verkar det som om att jag kommer få tillbaka på skatten! FAN VAD SKÖNT!! Dessutom så har jag pratat med CSN och dom sa att om jag hoppar av matte-kursen så drar dom av typ 2000 från mitt csn-stöd och det har jag ju inte råd med, men om jag skulle få IG så drar dom inte av några pengar, så jag ska fortsätta gå på den, försöka hänga med så gott det går och får jag IG så gör det ju inget pengamässigt! Började ju en ny kurs idag med, Människan socialt och kulturellt, kan nog bli en helt OK kurs! Efter skolan så var jag och fikade med Sara o Daniella i ringen en snabbis, vi kollade även in H&Ms nyheter och grät en skvätt eftersom ingen av oss har råd att köpa kläder! Jag ska bli sjukt ekonomisk nu har jag tänkt, måste ju få pengarna att räcka till maj månads räkningar! (Och sommarens räkningar oxå såklart!) Nu kommer Jocke hem och jag hör hur våran snackis-granne Wiman tjötar med honom! Haha annars brukar det alltid vara jag som fastnar med henne. Nu ska jag äta en liten matbit sen ska jag åka o hämta syrran, det är ju faktist en liten snorkråka som fyller 20 bast idag! Så GRATTIS MUFFE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback