Så fel det kan bli!

Haha när klockan var ungefär 09:10 så ringde min telefon och jag svarar. Jag får frågan vart jag är någonstans, jag skulle ju vara på ledsagarkontoret klockan 9 idag! Jag får tokpanik, jag var heelt säker på att det introt skulle vara imorgon! Men jag slängde mig in i duschen, klädde på mig, sminkade och fixade håret och tro det eller ej, men tunnelbanan som gick 09:30 hann jag med, fick tillochmed vänta 3 minuter på perrongen. Det måste ju vara nåt slags rekord?! Så min frukostdejt med Issi fick jag ju ställa in, eller vi ställde inte in den, vi ska ses om några timmar istället och ta en eftermiddagsfika! Nu ska jag dricka dagens första kopp med kaffe, hann inte dricka någon när jag hetsade till tunnelbanan, så den är efterlängtad! Sen ska jag ta ut min lilla plutt på en ordentlig promenix, han fick bara en snabbkiss utanför huset nu när jag kom hem! Hörs nog senare.

Chilling innan telefonsamtalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback