Skype is the shit

Har skypat med syrran idag! Vi har inte snackat på hur länge som helst, så det var kul med lite uppdate! Hon kommer hit om typ två veckor, då ska hon bo hos mig och Rocky. Vet ni hur lång tid det tar att åka till Vällingby? FETT lång tid! Sen hade jag ett bankärende som jag tänkte ta på SEB i vällingby. Sen när jag kom fram till deras kontor så är dörren låst så jag kollade efter öppettiderna. 13:00. "Hej vi är SEB och vi SUGER". Hallå, vad är det för en skitbank som stänger sitt kontor ett lixom!! Men sen hade dom ett kontor till i Brommaplan så jag gled dit. Där fick jag sitta o vänta i typ tjugo minuter, sen får jag äntligen komma fram till disken, sen tog det typ 30 sekunder och sen var det klart. Men nu har jag iaf lite mer pengar på kontot. Nu ligger jag o degar i sängen, funderar på en kopp kaffe, är sjukt trött! Tanken var ju att det skulle intas vin med några klasskamrater ikväll, men det har inte varit så stort gensvar, tror alla jobbar imorgon typ. Alla utom jag! Men jag har iaf en box rosé på kylning. Den kommer säkert att öppnas inom några timmar. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback