Smygbakis all day long!

Igår så drog jag efter ölen på ballen, hem till Hamme. Där var det lite folk, rätt mysigt! Blev lite fler öl och en himla massa kort, haha hade en bandana på huvudet hela kvällen! Så dagen har varit rätt lugn. Vaknade av mig själv vid 7 imorse, hinkade i mig en massa vatten, sen somnade jag om igen. Vaknade vid 10 och gick upp! Käkade lite frukost sen åkte jag o Rocky till Nynäs. Skulle fixa mitt sommarschema där, så jag åkte pendeltåg. Vägen hem var lite jobbigare, då kände jag mig skitbakis och hungrig, så när jag kom hem (efter vad som kändes som en evighet) så fixade jag god middag! Lax, bulgur och beasås (jag vet att beasås inte är det självklara såsvalet till lax, men det var den enda såsen jag hade hemma). Nu har jag suttit och läst en massa bloggar, druckit en massa vatten och nu är det Lyxfällan på teve. Hörs imorgon!



Snygg-posé!



Hittade dessutom en hatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback