Vällingby

Igår så hade jag inte tid eller ork att blogga. Men i korta drag så gjorde jag följande: Fixade timrapporten på ledsagarkontoret, lunchade med mammsen, hade lite feber-feelings, följde med Zanna till banken när hon skrev papper på lägenheten, middagsgrillning hos pappsen och lite kvalitetstid med Rocky.
Idag ska jag iväg till Vällingby och ha två ledsagaruppdrag. Jag har lagt ner en bok i min väska, det tar fan 45 minuter att åka dit bort! Sen får vi se vad som händer ikväll. Jag är fortfarande lite förkyld, har min sköna whiskey-cigarr-röst och snyter mig lite då och då. Eventuellt lite vin med några av mina klasskamrater, annars blir det nog bara chill. Hörs sen!



Den blåa ringen fick jag av papi igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback