Work, grill och rosévin

Igår var det ju så underbart väder, riktigt mycket sommarfeeling! Jag jobbade 7-13, jag drog ut några av tanterna så att dom oxå fick njuta av det vackra vädret! Sen när jag kom hem så hoppade jag dirr in i duschen och sen höll jag på att fixa håret sjukt länge! Efter att håret kändes bra, så åkte jag bort till Telefonplan, mötte upp Nattis, lämnade Rocky hos lillebrorsan och gick bort till grillfesten. Jag kände ingen alls där, förutom Nats, men det var sjukt kul! Värsta buffén med mat, sjukt gott rosévin som blev påfyllt i mitt stora glas hela tiden och jättetrevliga människor! Idag är jag dock lite bakis, men har ändå städat lägenheten! Blev sjukt sugen på att baka en kladdkaka, men precis när jag skulle börja så kom jag på att jag inte har något mjöl hemma :( Så jag får se om jag orkar ta mig ner till ica o köpa lite mjöl eller inte. Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback