En härlig dag!

Idag har allting bara flytit på så himla bra! Vaknade vid halv sju när min sambo (tycker det är så roligt att nämna Jocke som sambo så jag gör det så ofta jag kan) gick upp. Kissade Rocky och mig själv, sen somnade jag och hunden om en stund. Gick upp vid nio, gjorde en smoothie och gick ut på promenad med Rocks. Sen gick jag och tränade en stund. Dushade, diskade och sökte nya jobb. Sen ringde Tjollie. Jag hämtade henne vid Älvsjö så åkte vi till Flemmingsberg, för Kamilla skulle förnya sitt pass. Sen åkte vi till Skärholmen och shoppade. Jag hittade bla 2 linnen, vinterskor, underkläder och vanliga skor. Efter vi hade shoppat så lämnade jag av Tjollie hemma hos henne, och hämtade o lämnade över Rocky till mammsen (han ska vara hos henne över nyår). Sen kom jag äntligen hem till min sambo så lagade vi mat och nu spelar vi Bingolotto. Så snart kanske vi är miljonärer :) Skål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback