TRÖTT!!

Fy bubblan vad jag är trött idag! Somnade jättesent igår efter en galet sen dag på jobbet! Jag börjar ju 7 varje morgon och igår slutade jag vid kvart i 7 på kvällen! (idag slutade jag iofs vid fyra, men jag är fortfarande ruskigt trött.)
Jag och Rocky va hos veterinären idag igen, han har fått feber och en infektion pga operationen förra veckan, så nu har han fått antibiotika, min lilla sötnos! Hoppas han mår bättre snart!






Jag fick nybakade saffransbullar av Farmor o Farfar idag när jag hämtade Rockymon, dom va supersmarriga, tröck i mig heela påsen på en gång :) Och på fredag ska vi ha glöggafton på jobbet, de ser jag fram emot! Och på lördag ska vi bowla och äta julbord på Ballbreaker! Där har jag varit 2 gånger förut, fast det med gamla Vivogänget!

Nu ska jag lägga mig i sängen med den sista av mina lånade Gossip-böcker! Tjollie, hoppas du läst klart ett gäng till nu snart :) Puss o Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback