första gången...

Idag fick jag köra min första ensamma runda! Dvs utan S. Det gick skitbra rent ut sagt! Var klar på ungefär 3,5 timmar, så jag fick beröm av dom på kontoret, what can I say, jag är en naturbegåvning! Fast det var lite knaggligt emellanåt, det kan jag erkänna. Började med att välta cykeln innan jag ens kommit utanför kontoret... sen körde jag över min högra fot, skrapade hälen i trampedalen och smällde i fingrarna i en massa brevinkast. Men sånt får man ju räkna med! Har blivit fet-hurtig på senaste! Tränade bandy förra veckan + match. Spelade wii-bowling i lördags och denna vecka är tänkt att jag ska simma, träna innebandy och gå på poweryoga! Det ni! Fast idag tog jag det piano efter jobbet, gjorde ett mini-spa med fotbehandling och ansiktsmask och sen hade jag Grey´s Anatomy-mataron med några makrill-mackor. Puss påre!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Altså, du verkar ju vara en skithärlig tjej! Kul blogg!

2008-02-25 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback