Min helg var skön!

Det var jätteskönt på Gotland. Så himla fint och avslappnande. Min moster bor så bra så hon har havsutsikt och kvällssol. Så vi satt på hennes inglasade balkong och chillade. Jag ska kanske tillbaka dit i sommar o cykelsemestra! Det var tydligen fett populärt på 80-talet, så varför inte göra´t igen?! Ikväll ska jag o Zanna på vattengympa och imorgon ska jag o Tjollie gymma. Och jag ska dessutom byta till sommardäck på min lilla pluttbil. Nej nu ska jag och Rocky ut på promenix i vårsolen. LOVELY att det äntligen har blivit varmt, även om det bara håller i sig i några få dagar till! Haha Rocky va så söt nyss, han låg i sin korg under en filt med en leksak helt stilla hur länge som helst, jag trodde han hade somnat i den ställningen! Men jag lyckades få en bild av det hela.



Sötskrutt!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback