Fredagsutgång!

Idag var jag och jobbade på Citymail, sjukt jobbigt ute, jag var helt död när jag slutade vid halv fyra. Sen gick jag på långpromenad med min lilla älsklings-skrutt. Och sen när jag var på bolaget och skulle köpa lite vin inför kvällen så möter jag först Jockes pappa Christer, han skulle köpa lite öl inför fotbollen ikväll och sen när jag går fram till disken och säger vad jag ska ha, så behövde jag inte visa leg för han sa att han kände igen mig...Om det var bra eller dåligt fick jag bestämma själv! Hehe coolt att bli igenkänd på bolaget, eller är det kanske inte det?
Snart ska jag träffa Nattis, vi ska ut på krogen och härja, det ska bli superkul :)
Nu måste jag åka, uppdaterar imorgon! Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback