Hur jag mötte din mamma

Det programmet börjar strax på trean. Jag mötte min mamma idag, i nya lägenheten. Hon kom förbi med lite gardiner, överkast och en grej man ska ha i garderoben. I like! Om två veckor så flyttar jag tillfälligt hem till mammsen igen, jag ska ju praktisera i Nynäshamn. Imorgon ska vi ha med oss en tandborste till skolan, vi ska öva på att borsta varandras tänder, jag ser inte fram emot det! Men man måste ju öva, tänk så måste jag borsta en liten tants tänder på ålderdomshemmet, åsså är jag helt värdelös!
MEN WHATWHAT!! Nu fick jag precis se att det inte alls är How i met your mother, utan dubbelavsnitt av 2½ Män!! Det är iofs oxå ganska skönt, men vafan jag ville ju se HIMYM! Darn. Ska nog slå på några avsnitt Greys Anatomy istället då. Hörs imorgon. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback