målerimålera

Nu har vi äntligen målat klart i nya lägenheten! Och vi har plockat upp typ 3 lådor med glas och tallrikar och sånt där man har i köket. Appropå något helt annat, jag hade ju planer på att höja upp mitt lån jag har på lägenheten, för att lösa upp lite andra små lån och avbetalningar jag har, nu när jag blivit fattig student och i typ 3-4 veckor har jag hattat fram och tillbaka mellan SEBs kundservice, deras kontor och tillbaka igen ett x antal gånger, dom påstår att jag tjänar för lite och blablabla... sjukt tröttsamt och ena dagen så godkänner dom det, sen ringer dom dagen efter och tar tillbaka det, så jag är sjukt trött på deras skitsnack. Idag ringde dom igen och kom med ett förslag som dom tyckte var skitbra, att jag skulle ta Enkla Lånet med typ 10%ränta och det ville ha var mindre än 2% ränta, så jag svor åt dom i luren och bad dom dra någonstans. Så nu får jag dras med mina dyra utgifter. Trist! Men så är livet, man kan inte alltid få som man önskar. Så nu ska jag skriva om min önskelista lite, får bli att jag önskar mig pengar av päronen istället för roliga prylar!
Hade jag inte bangat på!

Sov gott kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback