Klapparna är öppnade

Nu är klapparna öppnade och jag har fått presentkort på Hasseludden spa, en blender, pengar, kläder, smink och en film. Superbra presenter! Och dessutom ska vi fira jul utan julmat hos pappsen på lördag, så då blire ännu mer julisar :)
Nyss så spelade vi TP, jag och mamma var ett tufft lag som gick ut stenhårt och tog plupp efter plupp, men sen hamnade vi i en smärre svacka och tyvärr så gick vinsten till det andra laget, som bestod av Hannah och Andy. Jag är en ganska dålig förlorare så nu sitter jag lite småputt och skriver här. Ska lägga in bilder som jag har tagit hittils förresten.

Lag ett


Lag två.


Klapparna, innan dom blev öppnade


Vår tjusiga julgran!

Nu blir det tevetittande för hela slanten, orkar inte åka hem idag, så jag åker hem imorgon istället! Och om ni försöker ringa mig, så går det inte, mitt batteri dör närsomhelst och jag glömde ju såklart min laddare! Men imorgon på dagen är jag hemma iaf och då är mitt batteri laddat igen! Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback