magkniiip

Idag så gick jag upp redan vid 8a-snåret, trots att jag är ledig! Tog min sedvanliga frukostshake och sen gick jag och bajsmaskinen Rocky ut i kylan och promenerade i ungefär 40 minuter. Sen när jag kom tillbaka hem så var jag supersvettig, så jag tänkte att då när jag ändå är svettig så kan jag ju likagärna ta och dammsuga och svabba golvet, så det gjorde jag. Sen rensade jag upp lite bland all skit som hamnar i vår lägenhet. Efter mitt städ-race så duschade jag och sen var det dags att träffa mammsen vid hennes jobb och luncha lite. Sen bytte vi en klänning mot en halv flaska sprit, mamma fick klänningen och jag spriten ;)
Åt en supergod räksallad, egentligen tänkte jag ta ceasarsalladen, men icke, den var slut på det här stället oxå (tänkte ju ta en ceasar på ikea i måndags, men där var dom slut för dagen), så jag fick tänka om och tog en räksallad. Mycket god! Dock så var det en massa quinoa i, och jag tror att jag vant magen lite vi att inte äta så mycket kolhydrater eller nåt sånt skit, så nu har jag jordens kramp i magen så jag ligger nästan i fosterställning och skriver detta inlägg. Ska göra lite läxor, sen kanske jag slår till på en powernap om inte krampen släpper!
Tänkte ju att jag skulle fota salladen, men jag var så hungrig så ni får se våra typ tomma tallrikar istället! Men ni kan ju tänka er att den var full med räkor och en massa annat gott!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback