mickrat kaffe! Check!

Harreguud vad svårt det var att stava till mickrat! Eller skriver man micrat, mikrat? Ni vet när man värmer upp något i mikron, borde ju stavas mikra, men det ser inte heelt rätt ut! Men hursomhaver, jag lyckades med att göra ett så jävla gott kaffe, och sen har jag min megastora kopp, så efter halva koppen så hade ju kaffet hunnit bli kallt, så det blev en tur in i mikrovågsugnen, och nu smakar det delikat igen!
Förresten, varför visar dom gamla avsnitt av Efter Tio? Borde inte det sändas typ live?
Nu ringde mammsen precis, vi pratade lite om julafton och sånt! Nu tänkte jag dra mig ner till Tjollan, vi ska färga håret på varandra, så jag ska dra på mig snöpjucksen, för det snöar ordentligt ute nu! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback