Nu är det bevisat!

Jag är en tvättäkta pensionär!! Jag pratade med Sara från skolan om att vi skulle till söder ikväll och ta ett glas vin eller så, och jag var skittaggad, men sen kom jag ju på att jag har köpt BINGOLOTTER, så jag var tvungen att avboka utekvällen till förmån för en kväll med bingolotto och iofs trevligt sällskap men ändå. Haha Sara asgarvade när jag ringde och sa att jag inte kunde följa med, för så trodde hon nog att jag skojjade, men sen förstod hon att jag på allvar föredrog bingolotto...Men vi skrattade ändå gott åt det tillsammans!
Idag har jag fått rätt så mycket gjort! Vaknade iofs vid halv elva, fattar inte hur jag kan sova så länge, jag brukar alltid vakna senast vid 9! Jag drog i mig ett glas pucko, sen så gick jag ner till centrum och köpte lite smått och gott. Typ en ny almenacka, dricka till imorgon, en klänning på rea (köpt på Lindex) och lite mat. Jag har gjort en sån där cheescake som man gör i frysen, och sen har jag letat efter en speciell hårfärg, jag tycker att min hårfärg är lite ojämn, så jag for runt i alla butiker i högdalens centrum, sen gick jag tillomed bort till bandhagen och kollade där, men hittade inget, så jag fick gå hem, hämta min bilnyckel åsså åkte jag bort till BEA och där hittade jag rätt hårfärg, och dessutom var den billig! Så nu tänkte jag slänga i lite färg, sätta på ansiktsmask och lite sånt gojsigt! Har precis epilerat benen (dragit bort hår med en maskin)! Så nu är det hemma-spa-tajm. Senare idag ska jag och Jocke hem till Zanna och Snoffe för att äta och spela bingolotto! Hoppas vi vinner något :)

risig.se

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback