Pucko!

Dricker jag just nu! Det är så gott! Har inte haft någon lust att blogga idag. Imorgon känns det nog mer som en bloggdag! Har inte jobbat idag, och jag kommer inte jobba imorgon heller. Ska kanske jobba på onsdag, men det är Ellos, H&M, Jotex och La Redutt-kataloger=Galet tungt! Dessutom så är vädret sjukt konstigt, igår så var det många minusgrader och idag så har jättemycket smält bort och dessutom har det regnat! Men imorgon ska det tydligen bli minusgrader igen och ännu kallare senare i veckan! Så jag är inte direkt sugen på att trampa runt på isbanan med övertung cykel...Ska nog ringa till äldreboendet här i Highwalley imorgon och fråga om jag får börja jobba som timmis där! Hoppas dom behöver fölk och att jag ringer i precis rätt ögonblick :) Nu ska vi spela batman! Heis.



Såg förresten Bortspolad tidigare idag på teve, dock på svenska. I den engelska verisionen är det min favorit Hugh Jackman som gör huvudmusens röst (han till höger). Sniglarna är ju bara för sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback