sluuuta snöaa nuu!!

Åh, man blir nästan lite lessen, kollar ut genom fönstret och ser att det återigen SNÖAR!!
Jag sov i ungefär 10 härliga timmar, mycket välbehövligt. Redan vid 15-snåret idag ska vi vara inne i stan och ta en öl innan vi åker och bowlar+äter. Jag ska svulla i mig sjukt mycket julmat, eller mest dessert tror jag, om jag minns rätt så var det ruggigt gott! Måste dock ladda kameran och försöka använda kameran för en gångs skull!
Igår så var jag ju och åt tacos hos Zanna och Snoffie, sjukt gott och jag kände mig som en boll som rullade hem senare på kvällen!  Fan nu sa Jocke precis att vi ska åka om en timme och en kvart!!Nu måste jag hoppa dirr in i duschen och tvätta håret! Bråttom!!! Heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback