Titanic 2

Ja ni läste rätt! Såg det precis på Egoinas blogg att Titanic 2 har spelats in och man kan se trailer på youtube, tydligen så frös Jack (Leonardo DiCaprio) in i en isklump, åsså när dom letade efter det där halsbandet som Rose släpper i havet i slutet på första filmen, så hittar dom han i isklumpen, och likt Austin Powers-filmen så tinas han upp och lever igen. Hmm, känner mig lite skeptisk till denna film, men jag kommer nog ändå garanterat se filmen!

"Im the king of the world"

Vet ni, jag trodde ju att sista dagen i skolan skulle vara idag, men ICKE, min favoritlärare som jag tycker är lite knepig var sjuk idag, men skulle komma imorgon, så då måste vi vara i skolan imorgon ändå... Och dessutom så har jag fått äran att köpa en blomma till henne, vi skramlade ihop en tia var, så det blir väl en såndär tjusig julblomma och en låda choklad. Nu tänkte jag mikra upp min stora kaffekopp, den har blivit kall som vanligt.
Ikväll ska jag kanske glida över till Zannie och spela lite mario, hehe men vi är faktist sjukt grymma! Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback