Nattuggla

Ja här sitter jag och nattugglar, fastän klockan är långt över läggdags. Jag är så himla täppt i näsan idag så att jag låter som han Darth Vader i starwars när jag andas. Idag kom Agnes och Sankan över och åt tacos och kollade på film. Pga av mitt förkylda tillstånd så satt dom på typ 3 meters avstånd, ingen ville sitte nära Darth...Men jag förstår dom!
Dessutom brukar jag tydligen smaska en hel del när jag äter i vanliga fall så nu, med denna djävulska nästäppa, lät det helt extremt mycke om mig när jag åt. Jocke hämtade hem sitt GuitarHero idag, det har legat kvar hos Micke i Tumba sedan nyårsafton, så det spelade vi efter filmen. Jag fick YOU ROCK 1 gång sen fick jag inte det något mer, så jag orkade inte spela så mycke. Dessutom har Jocke lagt beslag på gitarren nu, så jag får inte ens spela. Han är sjukt bacillrädd, eller iaf för mina baciller. Han har flyttat sin tandborste en bra bit ifrån min och imorse sa han "Jag va skiträdd i natt asså" och då tänkte jag att han kanske drömde nåt läskigt, men "du låg så sjukt nära mig inatt så jag trodde du skulle smitta mig". Tack för den lixom! Nej nu ska jag krypa ner i sängen och jävlas lite med min karl, ska vräka ut mig ordentlig mycke inatt så han får ligga o trycka sig mot väggen :)


May the force be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback