Ny mobil!

Jag var med Kamilla i Farsta en snabbis igår och vi gick förbi ett sånt där litet ställe där en kis brukar stå och sälja mobiler med abonemang. Jag blev en av dom som köpte :) Jag har haft kontantkort i typ hela mitt mobila liv. Men jag räknade ut att det skulle kosta ungefär lika mycket om jag bytte till abonemang, dessutom behövde jag en ny lur, min har jag tappat så många gånger i marken och 8:an har en stor spricka. Jag har suttit på internet och spanat in en fin telefon, och den låg där på försäljarens lilla bänk och bara stirrade på mig. Så jag fick arslet ur vagnen och bestämde mig på plats. Men såklart så hade han inte kvar någon sån mobil, den skulle komma om 2-3 dagar. Men simkortet kunde jag få på en gång, det skulle oxå börja fungera om 2-3 dagar. Men dom var snabba för mitt nya simkort har redan börjat funka. Alla mina kontakter försvann först, sen kom nästan alla tillbaka, men dom ligger inte i bokstavsordning...Fett irri!
Men den är väldigt fin min kommande lilla spjuver! Nu håller min blogg på och är lite muppig, så jag kanske kan ladda upp en bild på mobilen senare idag, för nu vill den inte alls! Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback