rajjrajj

Ikväll är det fest med Bandhagen-gänget! Så jag ska pimpla i mig lite kaffe nu snart så jag piggnar till. Och jag har gjort en sjukt grym playlist så nu jävlar! Jag glömde att fota kladdkakan igår, men den blev succé! Ulf (chefen på Älvsjö) tog tillomed 3 bitar, så den måste ju smakat fantastiskt (som väntat). Men trots min kladdkaka så fick jag ett nytt område idag och det började bra, men sen nånstans i mitten så gick det åt helvete. Jag hittade inte rätt, sen sprang jag runt i ett höghus i en evighet för att sen på 2:a våningen hitta postfacken (sjukt ställe att placera postfack på, dom brukar alltid annars vara på entréplanet). Sen fick jag papercuts på fingrarna, tappade nästan cykeln, höll på att tok-halka på en hal fläck, men kom på fötter i sista sekunden och dessutom flåsade jag förbi nån typ filminspelningsplats, så jag hoppas att jag inte kom med ;)
Men nu ska jag hoppa in i dushen o bli fresh. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback