tröttis

Idag är jag riktigt trött, men de e inte så konstigt. Igår var jag o Zanna på djupvattengympa, sjukt jobbigt men de va kul ändå. Och idag har jag delat ett jättestort område i all snöslask. Och imorgon är det min sista dag på Älvsjö, sen ska jag börja igen på Bandhagen. De känns lite surt för nu har jag precis lärt mig områdena + att det är så sjukt mycket skönare att dela villor än portar! Hursomhaver så är det tänkt att jag ska fixa lite tack-för-dom-här-två-veckorna-fika imorgon. Jag ska nog baka en kladdkaka, jag är ju så grym på det så det är ett säkert kort! Men Jocke hade ätit upp alla äggen ("man måste ju ha många ägg till pyttipannan") så jag måste först ner på ica o handla lite ägg innan jag kan påbörja ännu ett av mina bakmästerverk. Jag kanske blir superseriös bloggare och lägger upp en bild på baket senare, men troligen inte, så förvänta er inget ;) Hörs later alligater!



Såhär brukar det se ut när jag är på vattengympa. Jag + ett gäng russin. Denna bild är dock inte från något jag varit med på. Den är helt enkelt bara googlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback