Sjukskriven

Jag var hos vårdcentralen igen i fredags och nu är jag sjukskriven ändra fram till den 25e januari. Så sammalagt 5 veckors sjukskrivning är jag uppe i nu. På torsdag ska jag till en ortoped, eller egentligen till en Stadiumbutik i stan så ska dom kolla om jag behöver inlägg i skorna och anser dom att det är värre än så med mig så kommer jag få tid omedelbart till den ortopedkliniken som dom samarbetar med. Så nu börjar det äntligen hända lite grejer! Och på onsdag ska jag och lillebror Linus gå på bio! Han har ju fortfarande skollov den lilla lusen.

I lördags fyllde Jocke 24 år, så först var vi hemma hos hans pappa och fikade lite med släkt o vänner, sen så åkte vi in till stan i åt supergod mongolisk bbq! Och efter det åkte vi till Ballbreaker och bowlade med en massa vänner! Jag kom sist, men det var ganska väntat..Men jag slog iaf 3 strikes :)

Nyårsafton var förresten helt perfekt! Först trerätters hos mig och sen värsta kalaset hos Micke i tumba!


Jag och Zannie



Jag hittade ett par riktigt heta glajjor och Jocke en liten trumpet



Min sambo. Full och go med rödvin på ena axeln.

Det enda som saknades var min lilla Tjolanta <3


Nu ska jag ta itu med diskberget... Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej min lilla loppa! :)

Vi måste sesikväll. :) vad säger ni ska vi käka något tsm? eller? sitter just nu på jobb. lugna gatan änsålänge! men jag har ett visst antal timmarframförmig! :)

åhhhhhh du anar inte hur skojsigt jag tycker våran plan för sommar e. jag hoppas verkligen att de blir av! hälsa jock-smock! pusss tjoolli

2009-01-06 @ 07:40:33
URL: http://millan-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback