Torsdag

Idag skulle jag egentligen gått en utbildning för ett tillfälligt eventjobb, men tydligen så hade jag blivit avskriven utan min vetskap. Såhär började det:
I måndags fick jag veta att jag skulle få jobba med Melodifestivalen och turnera runt med dom i 5 veckor. Min uppgift skulle vara att promota SJ Prio + Melodifestivalen såklart, men i tisdags fick jag veta av min Citymail-chef att jag inte kunde få "ledigt" för ett annat jobb, så då fick jag ringa och säga att jag inte kunde jobba med melodifestivalen ändå. Men då sa hon som var ansvarig att jag ändå kunde komma på informationsmötet/utbildningen. Så de gjorde jag, men tydligen så skulle jag inte ha gjort det. Jag kände mig rätt fånig som kom dit och egentligen inte var välkommen...Fast det var väl ändå inte hela världen, visst hade det varit askul att få jobba med Melodifestivalen, men dom jag skulle ha fått jobba med såg inte så värst roliga ut. Dom verkade vara rätt stiffa. Så jag åkte hem och kollade på Underbara Älskade (tycker den filmen är fruktansvärt bra, bölar alltid järnet) sen åkte jag till jobbet och fyllde i en massa försäkringspapper med chefen och sen åkte jag ner till Tjollie och drack lite kaffe :)
Nu sitter jag och funderar på vad det ska bli till middag, lax och bulgursallad kanske?
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bente

Ge inte upp, kämpa med Rocky och dina knän. Kul att ni också ska med Mill & Arne på semester. Lilla Rocky såg inte så mallig ut när han var i plurret precis. Men väldigt söt.

Kram extra mor

2009-01-30 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback