Nu är det äntligen freedag!

Hela veckan har gått ganska fort. Vattengympade i onsdags, Rocky var också på simmning i veckan. Igår så var jag och Nattis i Skärholmen och kollade lite, jag hittade en svart klänning på Gina Tricot för ynka 149 kronor, så den fick följa med hem. Dom nya Bring Citymail-kläderna påminner väldigt mycket om sopgubbarnas uniform tycker jag och många andra. T.o.m sopgubbarna själva tydligen! Igår så var det en sopbil som tutade kollega-aktigt till mig (och det är inte första gången) när jag var på väg mot min cykel. Och idag delade jag i Högdalens industri, där det far runt sopbilar överallt och soptippen finns. Jag hade ställt min cykel en bit ifrån soptippens brevlåda för det är jordens största asfaltsklump mitt över hela trottoaren så man kommer inte fram cyklandes. När jag var påväg tillbaka till min cykel så är det en privatbil som stannar till och vevar ner rutan, men när han ser att jag tar tag i min cykel så vevar han upp rutan igen och kör iväg. Han trodde altså att jag var en dirigerande sopgubbe... Tack lixom! Nu tänkte jag ta en powernap så
jag orkar med kvällens bravader ! Ha det!   
                                                  

















Såå lika är det inte tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Millan

Precis som i sällskapsresan - snowroller ju! haha! där e de precis lika dant fast de är skid-personalen som har lika dana som sopgubbarna! :)

2009-03-10 @ 18:27:09
URL: http://millan-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback