Nu var man trött igen då

Ojoj vilken helg! Eller jag ska inte överdriva, men i fredags så var jag, Nattis och Zanna ute, eller Zanna var med på Gröne Jägarn, sen åkte hon hem för hon skulle jobba på lördagen. Men jag o Nathalie gick vidare till patricia. Kom in gratis och jag behövde inte visa leg heller :) Sen drack vi lite, dansade lite och shottade lite. Riktigt trevligt! Sen runt halv 3 bestämde vi oss för att åka hem. Grillen var öppen så de blev lite pommesfritestallrik. Dagen efter var lite halvseg, men jag var inte alls så farligt bakis! Vi kollade på tv och film (Patrik 1,5) och åt glass. Sen på kvällen hade jag lovat Agnes att jag skulle titta förbi henne, medans Jocke och Sankan var på Metallica. Vi kollade på Melodifestivalen och Agnes drack för mig med ;) Jag drack nästan inget alls, va lixom inte så sugen. Sen när konserten var slut så skulle grabbarna gå ut, och då följde Agnes med, men jag åkte hem till Rocky. Och igår så åkte jag ner till mammsen och fikade lite. Med mig tillbaka hade jag en ny dammsugare och mammas gamla laptop, så nu finns det tre datorer i min lägenhet. Jag har två och Jocke har en. Idag fyller Jockes pappa 60 år, så vi ska över till honom nu och fira lite. Ha det naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback