Grattis Farfar på 83-årsdagen!

Idag har det gått ganska snabbt på jobbet, delade min runda på bara 2 timmar o 15 minuter! Nästan rekord! Jag mötte en Posten så jag tävlade lite mot honom, o trots att han låg 2 höghus före mig när vi började så vann jag med 3 springportar på slutet! Kändes så jävla skönt!
Sen efter jobbet så åkte jag o Elin till Farsta tränings- och simhall, där gymmade vi lite först o sen simmade vi o avslutade i bubbelpoolen, superskönt! Sen på kvällen åkte jag o Jocke till Farmor o Farfar o blev bjudna på lite fika! Farfar fyller nämligen 83 år idag! Av mig fick han hallon+lakritsbåtar och Polly.

 
Farmor o Farfar ♥.

Nu ska jag lägga mig o fortsätta läsa Skugga (Karin Alvetagen) en stund innan jag somnar. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja. Det var en snabb runda, vann du över postis?

Är det motion som gäller hela tiden? Hur mycket har du nu tappat i vikt, en hel del kan jag tänka mig.

Kramar från Landskrona

2009-05-06 @ 20:16:03
Postat av: Extra mor

Hejja, duktigt vann du över postis? Sköt om dig och var rädd om dig. Kramar från Landskrona

2009-05-06 @ 20:20:39
Postat av: loppis

Jadå, jag vann över honom! Jag har väl inte tappat så jättemycket i vikt, men i centimetrar! Du får se resultatet sen på alla Kreta-bilder ;) Kramis

2009-05-06 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback