Japp!

Idag har det varit kanonväder nästan hela dagen, fast när jag hade slutat idag (runt 15) o hade kommit hem och så så var det ju inte lika soligt längre! Hoppas det är finare väder imorgon kväll, för då ska jag o Tjollan springa/jogga/gå Vårruset! Jag vann inte den lilla plattången igår, men samma person har väldigt många såna, för det är en ny auktion idag! Så jag hoppas att jag har det högsta budet idag istället :)
Innan det blev dåligt väder så hann jag o Rockyskrutten gå ut på promenad, åsså satte han sig så fint i gräset! Tyvärr kom det en annan hund från andra hållet precis när jag skulle ta kortet så han sitter lite snett med huvudet..Men han e ju söt ändå! Höres!

P.s Nu om precis två veckor sitter vi o drinkar på Kreta!!


Kommentarer
Postat av: tjollan

kreta kreta kreta.

jag håller på att dö på jobbet just nu! försöker sitta å drömma mig bort om kreta! haha. bara idioter som ringer idag typ!! ses ikväll sen då! pussssss

2009-05-27 @ 09:15:40
URL: http://millan-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback