Underbar morgon!

Jag vaknade av att Rocky stod o pussade mig i ansiktet vid 8-snåret. Först förbannade jag hunden för att han väckte mig, men sen klev jag upp efter tio minuter och drog på mig joggingkläder (!) och så gick vi ut på långpromenad/joggingtur. Vi var ute i en timme ungefär och nu sitter jag nydushad o äter frukost o kollar på Nyhetsmorgon på fyran. Vid tolv idag ska jag vara i Medis o möta upp chefen på Coffeecow åsså ska jag + några till sälja kaffe i stan, eller typ där alla 1a Maj-demostrerar. Men det är bara i fyra timmar, så jag hoppas att jag säljer mycket! Det är nämligen provisionslön! Jag får 25% på allt kaffe jag säljer.



Nej nu måste jag föna till mitt långa barr! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback