jag är en pensionääär!

Haha igår så blev det ju väldigt lugnt, vi kom till söder runt halv tio, då blev jag sjukt hungrig, så jag tryckte i mig två cheesburgare. Eller innan vi kom fram så fick vi stå och vänta typ 20 minuter i högdalen på tuben som aldrig kom. Det var något vagnfel eller vad dom nu sa, sen så åkte den i snigelfart och ALLA skulle på i gullmars, så en resa som vanligtvis tar 13 minuter från högdalen till medis tog typ 40 minuter. KUL! Sen tog jag mina cheesbugare och mötte upp Sara och hennes kompis Anna. Vi gick till Kvarnen, där en kompis till Anna jobbade, så vi fick en varsin öl billigt och sen kom hon och bjöd oss på en varsin shot. Sen drog vi vidare till 54an. Där var det rätt så tomt! Saras två andra tjejkompisar var där och dom skulle vidare sen, så då drog jag och Sara till donken. Haha vad onyttigt, donken två gånger på en kväll! Efter det så åkte vi hem, så min totala alkoholsumma blev typ 75 kronor! Sammanlagt så drack jag tre öl igår och en liten shot och jag känner mig lite smygbakis idag TROTS att jag tog en resorb igår. Jag har gått ner mig riktigt, alltså tre öl på typ 5 timmar är ju inte ett skit, men tydligen så är jag en liten pensionär och blir bakis på minsta lilla. Härligt!
Nu ska jag strax masa mig ner i regnet till centrum och köpa en present till Farmor som ska ha lite fika imorgon. Hon fyllde år i tisdags. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback