jahapp då var det första advent då!

Och vi som inte ens har en adventsljusstake hemma! Min lilla kära dator har blivit lite konstig de senaste dagarna, så jag ska lämna in den till supporten. Min lillebror, han är faktiskt ruggigt duktig på det här med datorer, så får ni någon gång probs med era datorer så är det bara att höra av er så skickar jag er direkt till min lillebror. Grymt duktig och billig ;)
Såå vad har hänt sen mitt sista inlägg? Inte så himla mycket faktist, gick och la mig runt tolv, fast då låg jag och läste en liten stund, sen vaknade jag till vid 4-snåret av att min sambo trillade hem. Hade det inte varit för monsterhunden som lät som ett jävla billarm så hade jag ju inte vaknat, men det gjorde jag nu. Sen hörde jag hur han pratade med någon i telefon vilket kändes som flera timmar! Men sen somnade jag iaf äntligen om och vaknade idag vid 11. Gick ut med hunden, tog en dusch och gjorde en ägg och kycklingröra med majjonäs. Tänkte variera mig lite och köra shake till lunch och middag idag istället!
Om ungefär 1,5 timmar så ska jag infinna mig i fruängen hos farmor och farfar! Sen får vi se om vi orkar åka till Ikea eller rättare sagt om Jocke har bytt ut batteriet i sin bil eller inte! Nä nu ska jag gå och topsa mina öron. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback