stolpskott

Hej och godmorgon! Idag så vaknade jag runt åtta av att några mysiga bygg-gubbar stod och borrade i nåt hål nere på gården! Tror dom ska bygga nåt slags sop-rum. Sen åt jag lite shake-frukost och gick ut på en 6000-stegs-promenad med Rocky. Sen har jag suttit och kollat på Efter 10 där Kenza och Foki varit och pratat lite. Kissie skulle ha kommit den, men dök inte upp, rätt så oproffsigt!
Sen har jag suttit och funderat ut en massa låtar som jag skulle vilja ha till en svensk mys-skiva med svenska låtar från typ 80 och 90-talet! Sen kollade jag igenom vilka låtar jag redan hade på datorn och sen tänkte jag fixa dom andra på ett annat sätt, ringde min lillebror för att få tips och då när jag pratade med honom så vred jag halva kroppen åt höger och vänster (brukar göra det några gånger om dagen) men idag när jag vände åt vänster så kändes det inte helt OK, och nu gör det så fruktansvärt ont! Känns som typ ryggskott eller nåt sånt skit. Iofs så har jag inte haft det förut, så jag vet inte hur det känns, men det gör galet ont! Krampar och smärtar! Kamilla och jag skulle ju sola idag, men vette fan om jag kommer ut ur lägenheten! Hoppas att det släpper snart, jag ska ju köra bil och gå runt i Ullared på lördag OCH söndag!! FAN!! Uppdaterar om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback