Morgonstund!

Jag vaknade egentligen för över en timme sen, det är ganska sjukt egentligen, jag kan ju ligga och sova hela dagen om jag vill, men jag vaknar tidigt ändå! Jag ska snart åka hem igen, fast jag tänkte åka förbi Farsta Centrum en snabbis, jag köpte en höstjacka på H&M där i lördags, men jag ska lämna tillbaka den och köpa en annan som finns på Lindex! Dessutom så hittade jag en 25%rabatt-kupong som gäller på Lindex, det gäller ju att vara lite ekonomisk nu när jag är student!
Uuh jag såg precis att det regnade ute, alltså jag pallar inte med mer regn! Det har ju regnat nu i typ flera veckor känns det som! Inte top notch!
Näe om man skulle ta och göra sig lite frukost, dvs en smarrig shake! Vi hörs när jag kommer till Highwalley igen! Heis.

Please stop raining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback