nu har jag lugnat ner mig

Jag har varit iväg med syrran till Globen, hon ska ju klä ut sig ikväll och var tvungen att köpa lite småsaker och Högdalens centrum är ju söndagsstängt (det är röd dag idag). Jag hittade en par supermysiga innetofflor, som Hannah oxå har likadana åsså hittade jag lite tacos! Jag bestämde mig för att mina bajsnödiga grannar som inte tål att folk lever i sina lägenheter ska inte fördärva min kväll så jag messade och frågade Zanna o Znoffie ville komma över, men dom tänkte dom gå ut ikväll, så då frågade jag Tjollan o Arne (alla fyra är ju såklart välkommna) och dom sa Ja på stört! Så runt sju blir det mat! Det blir Taco-lördag med film!
Nu tror jag att jag är tillfälligt nöjd med utseéndet på min blogg. Men den lär väl stajlas om inom kort!
Nej nu ska jag slappa i soffan med teven på LÅG volym, jag får ju inte störa mina äckelgrannar! Peace out.

Här får ni en übergüllig bild på min lilla skrutt när han var bebis!

Kommentarer
Postat av: zanna

Heeey:) de hade vart jäättekul att å komma men vi har haft så sjukt mkt o göra idag oså ville znoffie hehe..gå ut men vi får ta igen de senare :) hoppas ni får trevligt ikväll!! :) pusssipuss

2009-10-31 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback