uppdate

Såhär blev det typ 5 minuter efter att jag skrev det förra inlägget. Jag fick tillslut tag i Zanna som ville följa med på chokladmässan, så vi åkte ut mot djurgården, men när vi kom till Nordiska Museét så fanns där en typ 20 meter lång kö utanför, så vi styrde kosan mot Skansen istället! Så vi gled runt där och såg tillomed en kändis! Fredrik Wikinsson från Filip & Fredrik! Det var ju superbra väder ute så det var mycket trevligt! När jag kom hem så hade Jocke städat här hemma, men det är bara för att det kommer komma över lite grabbar om ett tag som ska kolla på matchen ikväll. Han berättade att farmor hade ringt, så jag ringde upp henne och hon sa att farfar ligger på sös just nu, han fick ett blodtrycksfall och svimmade igår, så han åkte med ambulans in, men han kände sig bra idag, som tur är! Så dom ska inte åka upp till Helgum som planerat, utan skjuter fram det några dagar! Men huvudsaken är iaf att farfar mår bättre idag! Nu kommer lite bilder från Skansen, fler finns snart på fejjan.

Vi utanför Skansen-akvariet


Jag står och chillar brevid en boj.

En älg

Zanna med kändisen!!
Nu har alla grabbarna kommit, ölen är öppnad och pruttarna flyger runt, jag sitter i sovrummet och skriver, så jag slipper iaf lukten...äckligt! Hör sen eller imorgon. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback