Flyttlasset har avgått!

Upptäckte att jag inte hade någon internetanslutning i nya lägenheten, så nu är jag tillbaka i min gamla lya och skriver lite! Flytten igår gick som smort, trots att vissa flyttgubbar var så bakfulla att dom inte ens orkade komma! Efteråt blev det den obligatoriska flytt-pizzan. Den satt oxå fint! Jag och Jocke packade upp jättemycket grejjer, men det är fortfarande en massa kvar! Nattis kom förbi igår oxå, vi åt grekmat och kollade på Forrest Gump, sen gick vi ner till Brekten, betalade 40 kronor inträde, men det var det verkligen värt! Hade fruktansvärt roligt åt alla som befann sig där! Vi hade en rysk brud som gick runt bland alla killar och trodde hon va skitsnygg! Och dom obligatoriska gamlingarna, vi blev bjudna på varsin öl av en gamling. Mycket underhållande! Sen sov vi över i min gamla lägenhet, vi orkade inte gå bort till den nya! Dock så är det ju sjukligt dammigt här, så jag vaknade med supertäppt näsa (jag är ju lite lätt dammallergisk). Nu kommer Jocke o Rocky snart över så ska vi städa och packa ner lite av det vi inte tog igår, missade tydligen en massa! Skriver mer senare, jag ska ju förlänga håret senare idag oxå! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback