Kylslaget

Idag har det varit ganska så kallt! Imorse när jag cyklade till Rosengården så fick jag nästan brain-freeze, så kallt var det! Men sen inne så var det ju som vanligt. Och nu sitter jag med en filt över mig och huttrar och burrar. Mamma har en väninna över här idag och vi satt ute på mammas stora inglasade balkong och åt krabba och räkor! Hur gott som helst! Tyvärr så fick jag inte bilder, jag kom på att de kanske hade varit roligt att fota krabborna, men vi hann äta upp dom innan. Imorgon är sista praodagen för den här veckan, så jag får se om jag åker in till Högdalen imorgon eftermiddag eller om jag gör det på lördag förmiddag istället! Nu ska jag ta mig en supervarm dush så jag blir lite mindre kylslagen av mig.

haha ett fruset EMO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback