poop

Idag fick jag torka bajs från en gubbes rumpa. Först trodde jag att det skulle vara asvidrigt, visst det var ju inte mysigt, men det var ändå helt ok. Jag fick ju såklart ha plasthandskar! Och det gick väldigt fort.
Anyway, dagen gick väldigt fort idag precis som vanligt. Jag frostade av frysen där på avdelningen, så det var väl kanske inte så mycket att göra...Men jag är faktist rätt grym på att frosta av frysar!
Vilket sjukt rån som hände i Västberga idag, fantastiskt egentligen att dom har kommit på idén med hellikopter och allt! Det är ju ändå värt en applåd.
Jag var och fikade hos mormor idag som jag skrev igår, men jag tog inget fikabröd, jag drack en kopp kaffe och en skorpa och ett plommon. HEJ PENSIONÄR! Men det var faktiskt gott. Det var en kardemummaskorpa. Och mormors tjusiga (nakna, skitfula) papegoja Poppi satt och stirrade hela tiden på mig. Jag tror inte hon gillar mig, för hon försöker alltid att bita mig så fort jag kommer i närheten av den. Dessutom så har den inga fjädrar på kroppen! Kolla bara!

Nu ska jag försöka göra mig något att äta! Hade så gott.

Kommentarer
Postat av: Emily

Mitt jobb som blev rånat.. Fyfan säger jag bara.

Glad att jag inte jobbade just då..



:)

2009-09-23 @ 19:17:33
URL: http://emilymedstorte.blogg.se/
Postat av: Kamillaa

haha. den papigojan är dö läskig.. :)du skriver så roligt. haha! puss!

2009-09-23 @ 19:28:05
URL: http://tjollie.blogg.se/
Postat av: Lopps

Kusin: Tänkte på dig när jag såg på teve vart det var! Tur att du inte jobbade då!



Tjoll: aa jag vet, ja e sjukt skön idag ;)

2009-09-23 @ 21:51:55
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback