sovmorgon

Trots att jag hade kunnat sova till klockan 12 om jag hade velat så gjorde jag inte det, jag vaknade 08:20 och klev upp. Dels för att jag va lite kissnödig, och då hade jag ju redan klivit upp så jag åt lite frukost och kollade på teve så nu ska jag snart ut med Rocky, det är så fint väder ute, klarblå himmel och solen skiner! Och det ser inte så blåsigt ut heller! Igår när jag kom till mamma så skulle jag ju såklart parkera bilen, det fanns en massa lediga platser så jag körde in på hennes gård, vände och parkerade. När jag vände bilen så stog där en mamma och hennes son typ 10 meter från min bil och hon kom fram till mig när jag hade parkat och stod o packade ur bilen. Hon sa: "Inte för att verka grinig eller så, men kör lite långsammare i fortsättningen här på gården, det finns faktist lekande barn här! Folk kör så himla fort" Jag blev så irriterad så jag va nog rätt nonchalant mot henne, men det sket jag i! Jag sa bara "aa visst, ska tänka på det" så gick jag. Alla som bor här är värsta fart-nazis! Mamma sa att typ alla hennes bekanta som varit på besök har fått tillsägningar av andra boende, men vafan tycker dom att alla kör för fort här så får dom väl sätta upp farthinder eller nåt sånt! Jag blev så sjukt irriterad av kärringen att jag va lack hela kvällen! Jag tyckte inte att jag körde så himla fort, dock så när jag skulle vända så fick jag gasa jättemycket för att inte få kärringstopp (jag vände i en uppförsbacke) så det lät säkert som om jag hade värsta rallyt! Ser jag henne igen så ska jag nästan spotta på henne! Eller jag ska kolla argt på henne iaf! Nu ska jag ut och promenera. HeppHepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback