Dödstrött!

Jag vet inte vad jag har gjort för något idag som gör att jag har blivit så himla dödstrött! Bea kom hit för ett tag sen o hade köpt med sig bröd från Gunnarssons, ett svindyrt men supergott konditori i Skanstull. Hon var oxå helt sjukt trött, det känns som om jag inte har sovit på flera dagar! Sen kollade jag hur pollenhalten såg ut idag och såg att bla björk hade höga halter idag, har jag inte känt av att det kliar mer än vanligt i ögon/näsa/hals, bara denna sjukliga trötthet! Jag och Bea skulle egentligen varit klara med spinningpasset såhär dags, men ingen av oss orkade. Vi har bara legat som två mjölsäckar i soffan! Hörs senare eller imorgon, risken finns att jag somnar fett tidigt! Goodbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback