Herregud vilken dag!

Vaknade till av mig själv typ 5 minuter innan mitt alarm skulle gå igång, så jag låg o sträckte lite på mig, klev sen upp och gjorde det vanliga! Sen kom Bea efter typ en timme och vi gick ner till speccan o jag beställde nya linser, mina är ju så gamla nu att ögonen känns helt torra! Men det skulle visst ta typ en vecka innan dom fick hem dom... Men jag får stå ut, i värsta fall så har jag ju brillorna! Sen drog vi iaf till kungens kurva och handlade grejjer på Rusta, Ikea och Citygross! Haha bilen var helt proppfull! Men det var det värt, nu är det påfyllt i både skafferi, kylskåp och städskåp! Ska kanske städa lägenheten, behövs en svabbning av golvet iaf! Men NU: En välbehövlig kaffe! Hörs om ett tag!

Typ 2 år gammal, tror jag sitter o fixar med en singstar-skiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback