I soliga Nynäshamn

Vi körde förbi donken i haninge på vägen hit och det var ju jordens kö till den här drive-thru-luckan, så jag bestämde mig för att gå in. Ställde mig i vad jag trodde var den snabbaste kassan, men icke, tror hon var typ praktikant för det gick snuskigt långsamt, och alla barnfamiljer som bor i närheten i Haninge var där just precis då. Det var tamejfan ungar överallt! Så efter vad som kändes som en halvtimme fick jag äntligen köpa min cheesburgare och latte! Nu är vi iaf hos mammsen och solen skiner för tillfället, är hur skönt som helst ute. Nu tänkte jag gå ut med min lilla prutt. Byebye for now.


Haha en skön bild på Pussy the Crack för ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: zu

hehe pussyCRACK! :)hoppas de går bra på jobbet idag! puzz

2010-04-25 @ 11:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback