Inga psykon här inte!

Har skaffat ett spraydate-konto, eller egentligen är det ett supergammalt som jag bara har uppdaterat igen. Inte för att jag är ute efter att hitta någon ny kärlek, jag njuter av att vara singel och tänkte vara det ett tag till! Men det är lite kul att få meddelanden där folk skriver hur snygg dom tycker att jag är och sånt är ju alltid uppskattat! MEN det finns ju alltid dom människorna som sticker ut lite i sina meddelanden. Här kommer lite saxat från alla mina mejl:

hur går det med raggandet? borde inte du va ute å slira på stan hehe?? själv sitter jag å en brandmannakompis å bara tar det lugnt:)

Hej.....................
Nyfiken på dig, du är en intressant ung kvinna för mig som gillar livets äventyr i sällskap med en inspirerande kvinna som du kanske kan vara ;)
Hoppas du vill ha kontakt med en charmig humoristisk kärleksfull romantisk manlighet typ mig? ;-)
(den här karln är 57 år gammal...)

Hej, är du, liksom jag, i behov av litet okomplicerad kroppslig närvaro av en man...? Där blev det visst fel...kroppslig närvaro med det andra könet blir mer rätt.....Gärna i skenet av levande ljus....vore kul om du ville prata litet...
Vem är då jag som skickar detta meddelande till dig? En galning? Nej, absolut inte, jag är en man som ser helt ok ut....


Jag är en 37årig trevlig,snäll,omtänksam kille med ett annorlunda behov, ett behov som är starkt, nämligen att få bli slav för en fin tjej. En slav som betjänar dig med allt du vill, från städning till shopping, från champagne frukost till massage.

Ps. Själv är jag singel sen ett halvår så om du har glömt hur det är och undrar något är det bara att fråga. kan vara jobbigt att komma ut i stora världen igen :)

Har upptäckt att många karlar använder sig av smileys, lite gay när man ser det såhär kan jag tycka. Ja herregud, jag svarar ingen av dom, men det är ju fruktansvärt underhållande att läsa! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback