Leggad!

Jag skulle bara ner till ica o köpa en grädde, vi ska göra kladdkaka hos Kamilla, och då tänkte jag att jag kunde ju lösa in min lilla tissvinst på 50 kronor samtidigt på pressbyrån. Då frågar dom om jag har LEG!!! Det är ju inte så att jag ska köpa snus eller cigg, utan jag ska lösa in en liten trissvinst och jag har löst in vinster på skraplotter sen jag var en liten skit! Och dom var allvarliga, jag hade bara tagit med mig trisslotterna och lite mynt till grädden, så jag fick gå utan min lilla vinst...Dom trodde att jag var under 18! HALLÅ jag får aldrig visa legg annars (förutom på krogen och bolaget) men inte på såna 18-årsgrejjer! Jag ser alltså ung ut... Jag sa att jag var hela 23 år, men han trodde inte på mig..Kändes lite LAME!! Nu drar jag! Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback