Magknip

Ja alltså min mage och jag är inte alltid helt överens. Som idag, jag åkte bort till pappa och åt grillat och gott, dock under stor smärta i magen, jag var tvungen att springa på toaletten flera gånger och efter maten fick jag lägga mig i fosterställning på soffan en stund, men nu verkar det ha släppt! Så nu är jag hemma igen och kollar på körslaget medans jag fyller i delegeringspapper och funderar på mitt hedersarbete, ska kanske börja lite med det nu, har bara gjort framsidan än så länge! Det var reklam för en liten stund sedan och då fick jag se att det kommer vara en 80-tals-festival i Sverige i sommar! Skojja inte att jag blev supersugen på att åka till den! Dom kommer tyvärr inte till stockholm, utan till Linköping, Varberg, Eskilstuna, Helsingborg, Gävle och Kalmar. Hmm undrar om man ska planera ett skånebesök och gå på den i Helsingborg? Det är iofs inte förrän i Augusti som dom kommer till skaune, men ändå! Jag älskar verkligen 80-talsmusik! Min kommande inflyttningsfest kommer ha 80-talstema! Hade det i min första lägenhet oxå, och det blev mycket lyckat! Har tyvärr inga bilder från den festen, jag ägde ingen digitalkamera på den tiden... Fick förresten en massa skraplotter i mitt påskägg från pappa och vann hela 50 pix! Perfekt, jag som tillfälligt är ruskigt fattig!



Fan-grupp på fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback