No more Måndagsångest

Vaknade till lite i gryningen när Nats klev upp men somnade om lika fort, sen blev jag väckt av mammsen som ringde och sa att jag hade en liten fis att hämta utanför porten, så jag fick gå upp, dra på mig mjukisar och springa ner för att hämta min lilla skrutt! Sen la jag mig en stund till, låg och bara mös för mig själv! Sen fick jag värsta rycket och har dammsugit, svabbat golvet och diskat ALLT som behövde diskas. Så nu sitter jag och äter frukost. Det är så jävla skönt att bara ha en eftermiddagslektion på måndagar, man har lixom ingen ångest på morgonen som man brukar ha på måndagar! Jag har till min städning lyssnat på Jason Derulo men även Kesha, grym musik gör att man blir pepp. Nu tänkte jag kanske hoppa in i duschen o tvätta barret, såg i min bautaspegel att mitt hår inte var så fräscht som jag trodde att det skulle vara! Efter skolan idag ska jag och Zanna kanske göra en sak som vi pratat om ett tag. Men vi får se om det finns tid för oss, annars får vi ta och göra det en annan dag helt enkelt. Blir ni inte lite nyfikna när jag bara skriver A men inte B?



Lillfisen smyger upp vid bordskanten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback